Klachten
Wanneer u klachten over ons heeft dan horen wij dit graag. Wij staan er altijd voor open om uw klacht of zorgen te bespreken en daarvan te leren. Hopelijk kunnen we hier samen uitkomen.
Heeft u algemene klachten of verbeterpunten, maak dan gebruik van het klachtenformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie. De gehele klacht zal binnen 4 weken afgehandeld worden.
Complimenten
Ook wanneer u een compliment heeft over de praktijk vinden wij het fijn dit te horen. U kunt ons bereiken via info@huisartsbeilen.nl. Een telefoontje mag natuurlijk ook!
Klachtenregeling
Stap 1:
Heeft u een klacht over de organisatie van het centrum of het optreden van personen dan kunt u in eerste instantie de betrokken medewerker daarop aanspreken.
Stap 2:
Wilt u dit liever niet of bent u niet tevreden over de uitkomst van dit gesprek dan kunt u de klacht ook altijd bespreken met uw huisarts of een van de andere huisartsen in onze praktijk, indien het een assistente of verpleegkundige betreft. Indien u over een van de huisartsen een gesprek wilt hebben, dan kunt u een van de andere huisartsen daarover spreken. Zo hopen we dan samen een oplossing te vinden.
Stap 3:
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.